nu är falska kännslor bättre än inga alls

Hejsan och "godmorgon"

Nu har jag precis fixat mej och ska strax gå ut med hunden innan jag ska iväg och möta upp Sofia klockan ett. Vi ska luncha lite och så! Fixade faktiskt även idag lockar i håret, och idag tycker jag själv att det blev bättre. Och sen hade man ju inga hål heller, gud så skönt. Tandläkaren sa att jag hade jätte fina tänder, yääh! haha! Men ja, nu har jag i alla fall tagit massor av egobilder och spelat in lite videos osv. Hoppas att ni kommer få en bra dag, och uppdateringen kommer vara på topp. Ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: L I N N - F O T O - V A R D A G

hejhej, är allt bra? :D

2012-04-11 @ 11:57:14
URL: http://linnahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0