Jag är inte på topp än, men på god väg upp

Hejsan!

Igår så kom vi fram vid fem tiden. Gjorde inte mycket alls, somnade rätt tidigt vilket var skönt och vaknade vid nio. Har varit ute på en prommis med hunden och bara tagit det lunch, druckit årets första påskmust har jag också gjort. Senare så ska mamma och pappa iväg och äta på resturanger som dom har här så då ska jag och syster ära räkor och så. Så jäkla skönt att vara här, man vara tar det lugnt! Lite sämre är då att jag typ håller på att bli sjuk.. Ont i halsen, ögonen rinner, hostar osv... Hoppas det inte håller i sig! Men ja, hoppas att ni kommer få en grym dag, ha det bäst!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du rubriken?

2012-04-10 @ 12:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0