ett fint ansikte fångar ens ögon, men en fin personlighet fångar ens hjärta ♥

Hejsan!

Skolan rullade på rätt bra, utom på teknik lektionen då att jag skit. haha! I alla fall, kom hem vid fyra och då satte jag mej och pluggade direkt. och pluggade till halv sju, då jag kände att det fick räcka. Åt lite middag sen drog jag och tränade, riktigt skönt! Har för ett tag sedan tagit mej en lång dusch med hårinpackning osv(gjorde ju inte det igår som jag brukar) och nu har jag precis målat naglarna, oranga fick dom bli. Nu ska jag ta och fixa ett litet frukt-fat och lägga mej i sängen och se big brother. Måndagar är roligast att se på, för då får man veta vad deltagarna snackar om när inte vi ser. haha! Men hoppas att ni har haft en underbar dag, ha det bäst! ♥



ursäkta men jag har verkligen bildbrist just nu...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Andreas <3

snygg bild ;) <3

2012-05-08 @ 19:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0