då jag ser på dig och då du ser på mig är det som om hela världen stannar till

Hejsan!

Skoldagen idag var typ väärldens senagste... Men mycket skratt blev det i alla fall, as always! När jag kom hem, vid fyra typ satte jag mej och pluggade ett tag, som jag skrev innan så kommer detta prov gå åt helvete. !! jaja... sen åt jag lite middag  och pluggade ännu mer, och på onsdag och trosdag ska jag plugga som någon jävla nörd. Haha! Men ja, nu ska jag faktiskt fixa mej inför natten, lägga mej i sängen messa med lite folk och se lycakn i LA och efter det big borther! Hoppas i alla fall att ni har haft en underbar dag, ha det bäst! ♥



Puss!

Kommentarer
Postat av: Andreas <3

Snyggt du har fixat till dig :P <3

2012-05-08 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0